Vi har sammenlignet priser!

Har du tenkt over hvor mye det betyr for deg å ha god helse? Hva skjer hvis en ulykke eller sykdom hindrer deg i å gå på jobb, eller å leve det livet du ønsker?

prissammenligning.jpg

Enkelte ting kan man dessverre ikke råde over her i livet. Med en god forsikring behøver du i alle fall ikke å bekymre deg over økonomien om noe skulle skje.

Hos Juristforbundet Forsikring kan du kjøpe alle dine viktigste forsikringer til fast lav medlemspris. Vi har sammenlignet våre priser på personforsikring (død, uførhet og kritisk sykdom) med tre av de største forsikringsselskapene. Resultatet viser at du i kan spare så mye som 80 % ved å kjøpe forsikringene hos oss.

Priseksempler - priser per år

Under har vi lagt inn noen eksempler på hvor mye forsikringene koster i gjennomsnitt hos tre av de ledende forsikringsselskapene sammenlignet med hva de koster hos Juristforbundet Forsikring. Alle priser er per år.

Dødsrisikoforsikring 12 G (kr 1 216 212)

30 år 1 300 243
40 år 2 200 408
50 år 4 800 900

Uførekapital 12 G (kr 1 216 212)

30 år 5 600 462
40 år 8 700 789
50 år 22 000 2 177

Uførerente 1G (kr 101 351)

30 år 5 200 490
40 år 8 900 783
50 år 20 000 1 447

Kritisk sykdom 1 G (kr 101 351)

30 år 263 80
40 år 499 198
50 år 1 140 497

Er det lenge siden sist du tok en gjennomgang av forsikringene dine? Ta en gjennomgang nå - det kan spare deg for flere tusen kroner i året.