Topp service fra Juristforbundet Forsikring

Kort ventetid, gode råd og topp service var noe av det som møtte Tina Hoff da krisen inntraff i mars.

Rio.jpg

Vi lever i en usikker tid. Da er det ekstra viktig å ha forsikringene i orden. Dette fikk Tina erfare da hun i begynnelsen av mars satt seg på flyet med kursen mot Brasil. Grunnet koronapandemien som var i anmarsj måtte hun raskt tenke på hjemturen.

Tina er medlem i Juristforbundet og har reiseforsikring gjennom forbundet. Da hun kom hjem fra reise tok hun kontakt med forsikringskontoret og fikk veldig gode tips og råd om hva hun skulle gjøre. Vi tok en prat med Tina som forteller: «Siden det ikke fantes et skadeskjema som passet med den situasjonen jeg var havnet i, hjalp Juristforbundet Forsikring meg med å finne fram til et skjema som kunne brukes. De hjalp meg også med å fylle ut skjemaet».

Pengene kom allerede noen dager etter telefonsamtalen fant sted. Men, hjelpen stoppet ikke der. Tina ble tipset at hun også kunne søke erstatning for tapte feriedager.

«Jeg visste ikke at dette var inkludert i forsikringen min, og ble derfor både overrasket og veldig imponert over at jeg ble informerte om dette. Jeg må si meg veldig fornøyd med både servicen og fleksibiliteten som ble utvist i denne situasjonen», fortsetter Tina.

På grunn av koronakrisen er det lang behandlingstid på reiseskadesaker. Likevel gikk saken sin gang og erstatningen kom. Selv om vi er i en krisetid hvor det er stor pågang mener Tina at Juristforbundet Forsikring har klart å opprettholde standarden.

«Når jeg ringer er det alltid kort svartid og jeg får bestandig gode råd. Det er ingen som prøver å pushe på meg ting jeg ikke trenger. Det føles mer som en god samtale enn et salg når jeg ringer, avslutter en fornøyd Tina».